دستگاه های اجرایی درگهان باهدف رفع مشکلات مردمی در کنار هم قرار گیرند

  • چهارشنبه 8 تير 1401 - 11:53
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با حضور مدیر امور درگهان این سازمان، با شهردار و اعضای شورای شهر درگهان دیدار کرد.

به گزارش فرینا، در این دیدار، افشار فتح الهی با تاکید بر لزوم دسته بندی مشکلات شهر درگهان براساس اولویت های مردمی اظهار داشت: همکاری دو بخش مدیریت امور درگهان و شهرداری این شهر در قالب تفاهم نامه همکاری، راهکاری برای ساماندهی این شهر تجاری و پرتردد است.
فتح الهی به موضوع مسکن جوانان شهر درگهان نیز اشاره کرد و  افزود: با توجه به اینکه موضوع مسکن یکی از دغدغه‌های اصلی مردم جزیره است، ما طرح مسکن جوانان را از روستای باسعیدو آغاز و تاکنون 15 روستای اطراف شهر طبل را ساماندهی کرده ایم و در حال ادامه اجرای طرح به سمت مرکز جزیره هستیم.
وی از آمادگی سازمان منطقه آزاد قشم برای آغاز پروژه بزرگراه درگهان به لافت خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه، رینگ بزرگراهی شرق جزیره تامین و تردد ساکنان و گردشگران به جزیره ایمن می‌شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین خواستار تهیه بسته های سرمایه گذاری در حوزه خدمات در شهر درگهان شد و ادامه داد: برای کمک به توسعه فضای شهری استفاده از ظرفیت بخش خصوصی یکی از محورهای اساسی است.
فتح الهی در ادامه بر لزوم توجه به نقش فعالان اقتصادی شهر درگهان برای عمل به مسوولیت های اجتماعی به ویژه در حوزه خدمات شهری تاکید کرد و گفت: تجار و کسبه شهر درگهان در قبال مردم شهر، تعهداتی دارند که باید درراستای بهبود کالبد شهری و اجتماعی، به آن عمل کنند.
در پایان این دیدار، ضمن معارفه شهردار جدید شهر درگهان، گزارشی از عملکرد مدیریت امور درگهان و شورای شهر توسط مسوولان مربوطه به حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ارائه شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو