برپایی جشن «براعم الغدیر» در ده روستای منطقه آزاد اروند

  • پنج‌شنبه 30 تير 1401 - 11:48
  • اروند
  • 0 دیدگاه
مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری جشن بزرگ عید غدیر برای کودکان روستاهای همجوار منطقه آزاد اروند، خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین قانعیان ضمن اشاره به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری در اعیاد قربان تا غدیر، اظهار داشت: « براعم الغدیر» از جمله برنامه های شاد و مفرحی بود که در ده روستای آبادان و خرمشهر با محوریت کودکان و نوجوانان، در حال برگزار ی است.

وی با بیان اینکه این رویداد فرهنگی هر شب در یک روستا انجام می شود، خاطرنشان کرد: در این محافل جشن و شا دمانی که برای کودکان در نظر گرفته شده؛ برنامه های متنوعی شامل اجرای مسابقات طنز، نمایش های کودکانه، بازی و سرگرمی و…می شود.

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: ویژه برنامه های فرهنگی هنری با محوریت غدیر به مناسبت دهه ولایت در منطقه آزاد اروند، همچنان در حال برگزاری است.

واقعه غدیر از مهم‌ترین وقایع تاریخ اسلام است که در آن، پیامبر اسلام(ص) هنگام بازگشت از حجه الوداع در 18 ذی‌الحجه سال دهم قمری در غدیر خم، امام علی(ع) را جانشین خود معرفی کرد. حاضران در آن واقعه که بزرگان صحابه نیز در میان‌شان بودند، با امام علی(ع) بیعت کردند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو