اعمال ماده 65احکام دائمی برنامه توسعه کشور وظایف ذاتی اعضای شورای شهر را نفی نمی کند

معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند در گفتگوی تلفنی با خبر 23 از سیمای مرکز آبادان در خصوص موضوع انتخاب شهردار شهرستان خرمشهر، گفت: اعمال ماده 65 احکام دائمی برنامه توسعه کشور، حضور اعضای شورای شهر و وظایف ذاتی شان را نفی نمی کند.

به گزارش فرینا، فالح صفایی در پاسخ به گلایه مندی شهروندان خرمشهر به دلیل ضعف و بلاتکلیفی در ارائه خدمات شهری طی 5 ماه نداشتن شهردار، اظهار داشت: پس از ابلاغ ماده 65 از سوی ریاست محترم جمهور، من بعد احکام شهرداران سطح منطقه پس از انتخاب به وسیله اعضای شورای شهر؛ توسط سازمان مخنطقه آزاد اروند انجام می گیرد.

صفایی با اشاره به اینکه آخرین وضعیت شهردار خرمشهر در حال بررسی است، تصریح کرد: شورای شهر خرمشهر یک نفر را بعنوان شهردار معرفی کرد و در کمیته تطبیق منطقه آزاد اروند نیز مورد تأیید قرار گرفت و در نهایت استعلامات برای صادر کننده حکم ارسال گردید که اگر استعلامات مورد تایید باشد، حکم شهردار صارد می شود.

وی توضیح داد: بعد از اعمال ماده 65 کاری که پیش از این برعهده وزارت کشور و استانداری مبنی بر ابلاغ احکام شهرداران بود به سازمان منطقه آزاد اروند، واگذار شد.

معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: استانداری نتیجه استعلامات را به سازمان منطقه آزاد اروند منعکس می کند و منطقه نیز طی ضرب الأجل یک هفته ای بر اساس نتایج، تصمیم خود را اعلام خواهد کرد.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو