مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

سرعت بخشی خدمات مردمی اولویت منطقه آزاد قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از سرعت بخشی در روند خدمات به مردم به‌عنوان اولویت این منطقه آزاد یاد کرد.

به گزارش فرینا، افشار فتح الهی در جلسه شورای معاونان اظهار داشت: کوتاه کردن فرآیندهای خدمت به مردم یکی از قول‌های من به قشموندان و ساکنان جزیره بوده که باید با همکاری بین بخشی محقق شود.
فتح الهی ادامه داد: الکترونیکی کردن تمامی خدمات سازمان در ارتباط با ارباب‌رجوع، راهکاری جانبی برای سرعت بخشی به خدمات مردمی است که باید اجرایی شود.
وی، خدمت به مردم را عنایتی از سوی خدا دانست و گفت: سازمان منطقه آزاد قشم با سرعت در راه مصلحت مردم جزیره درحرکت است و همه نهادها و شرکت‌ها باید خود را با این سرعت منطبق کنند تا فرصت خدمت به خلق را شُکر کرده باشند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، با اشاره به دستور مقام معظم رهبری(مدظله) به ریاست جمهوری مبنی بر تزریق روحیه امید به مردم افزود: موضوع مسکن جوانان قشم و طرح زمین رایگان به‌شرط ساخت، طرحی نوآورانه بود که با تایید دبیر شورای عالی مناطق آزاد به اجرا در آمد و موهبت و فرصتی برای عمل به‌فرمان رهبر فرزانه انقلاب شد.
فتح الهی در ادامه خواستار آمادگی معاونت‌ها و مدیریت‌های مختلف برای رفع کاستی‌ها در حوزه خدمات و زیرساخت‌های جزیره شد و افزود: ما باید پیشاپیش هرگونه کمبود در این بخش‌ها را احصا کرده، برای آن برنامه‌ریزی و برطرف کنیم تا برای تعطیلات و مناسبت‌های مختلف سال، به‌ویژه مراسم جام جهانی و تعطیلات سال نو، میزبانی شایسته باشیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان برای همکاری با همه مجموعه‌های ورزشی کشور برای مشارکت در ساخت و راه‌اندازی باشگاه‌های ورزشی اعلام آمادگی کرد و گفت: به‌زودی شاهد راه‌اندازی باشگاه تیم استقلال در جزیره خواهیم بود که ظرفیتی ارزنده برای کشف و شکوفایی استعدادهای این منطقه و در کنار آن، توسعه گردشگری ورزشی است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو