آخرین وضعیت طرح ساماندهی معابر شهری در منطقه آزاد اروند

معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، درخصوص آخرین وضعیت اجرای عملیات ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهرستان های آبادان و خرمشهر؛ گفت: اجرای طرح مذکور با هدف فراهم کردن امکان شرایط استاندارد برای شهروندان در مناطق کمتر برخوردار دوشهرستان در حال اجراست.

به گزارش فرینا؛ فالح صفایی؛ با تأکید بر این مهم که رفع مشکلات عمرانی و زیر ساختی محلات آبادان و خرمشهر از اولویت‌های این معاونت است، اعتبار پروژه معابرشهری آبادان را مبلغی بالغ بر 1620 میلیارد ریال، اعلام کرد و افزود: مجری و پیمانکار این پروژه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) است.

وی بهره مندی از خدمات شهری مناسب، نظیر خیابان‌های استاندارد با ایمنی مناسب را پایه ای ترین حقوق شهروندی برشمرد و تصریح کرد:در آبادان بهسازی کوچه‌ها و خیابان های ‌علوانیه ، امیرآباد 2و 4، ذوالفقاری 1و4، و همچنین در خرمشهر مناطق صد دستگاه و دربندشرقی گام به گام در حال پیشروی است.

معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، خاطر نشان کرد: عملیات بهسازی و ساماندهی معابر منطقه کوی کارمندان در خرمشهرهم با پیمانکاری شرکت ملی ساختمان در حال اجراست که  تاکنون 70 درصد فعالیت‌های زیرساختی آن انجام شده و طبق زمانبندی صورت گرفته تا شهریور ماه امسال آماده بهره برداری خواهد بود.

فالح صفایی، افزود: همچنین طی 4 ماه معابر کوی ویلا در خرمشهر بهسازی می شود که عملیات ترمیم نوار حفاری آن، آغاز شده است.

وی در ادامه؛ اظهار داشت: ترمیم نوار حفاری، پیاده‌رو سازی، روکش آسفالت، جدول گذاری و…از جمله اقداماتی است که در راستای عمران و آبادانی کوی ویلا در دست اقدام است.

این مقام مسئول؛ تاکید کرد: پیش نیاز معبر یا منطقه ای که آسفالت در آن انجام می شود؛ تکمیل کلیه زیرساخت های شهری است که این مهم از اولویت های معاونت فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، تاکنون بوده است.

فالح صفایی در پایان خاطر نشان کرد: در کلیه ی مناطق یاد شده قبل از انجام روکش آسفالت اقدامات زیر ساختی نظیر گازکشی،آب، فاضلاب و … یا توسط سازمان منطقه آزاد اروند و یا از طریق دستگاه بهره بردار انجام شده است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :