حمایت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از شرکت های دانش بنیان

معاون توسعه اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، از واگذاری زمین رایگان به شرکت های دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال خبر داد.

به گزارش فرینا، سید محمد ظهوری در حاشیه برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2023 در پارک فناوری پردیس، گفت: این نمایشگاه با رویکرد شناسایی و جذب سرمایه گذاران و فعالان تولیدی در عرصه دانش بنیان و فناوری های نوین برپا شده و در این راستا منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با هدف حمایت از تولیدکنندگان دانش بنیان بر پایه تولیدات فناور محور در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.
ظهوری با اشاره به اینکه حمایت از شرکت های دانش بنیان دارای مجوز از مبادی ذی صلاح یکی از اولویت های جدی مدیریت جدید این منطقه برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار است، افزود: یکی از طرح های حمایتی و تشویقی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم برای فعالیت این نوع شرکت ها واگذاری 400 متر مربع زمین با کاربری صنعتی به صورت رایگان است که از سال 1402 در راستای تحقق شعار سال به منظور مهار تورم و رشد تولید در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: این حمایت ها علاوه بر واگذاری رایگان زمین در زمینه های دیگری همچون مشارکت در احداث بنا، اجرای کامل طرح تا بهره برداری و بازاریابی و فرصت سازی نیز انجام می شود.
معاون توسعه اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان افزود: در صورتی که چندین شرکت دانش بنیان به اتفاق، نیاز به تامین زمین با شرایط فوق داشته باشند نیز می توانیم یک قطعه زمین متناسب با نیاز شرکت های متقاضی به آنها اختصاص دهیم تا با کاهش هزینه های ساخت و بهره برداری بتوانند به نحو موثرتری به تولید و عرضه محصولات خود دست یابند.
ظهوری بیان کرد: شرکت های دانش بنیانی که مجوزهای لازم از مبادی ذیربط برای کسب و کار خود را کسب کردند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره به حوزه معاونت توسعه اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان مراجعه و یا با شماره 02533677001 الی 5 تماس بگیرند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو