قشم صاحب سفر هوایی ارزان شد

تاریخ : پنج‌شنبه 21 بهمن 1395        عکاس :

به گزارش فرینا، فرزین حقدل پس از نشستن نخستین پرواز چارتری در فرودگاه بین المللی قشم، اعلام کرد: برای برقراری پروازهای چارتری در قشم از چندین ماه پیش مذاکراتی را با شرکت های مختلف هواپیمایی آغاز کردیم.

به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، ایجاد شرایط سفر ارزان قیمت هوایی به قشم با هدف افزایش جمعیت گردشگران و ارتقای سطح درآمد فعالان اقتصادی جزیره انجام شده است.

او با اعلام اینکه سفرهای چارتری مسیر های خارجی هم از سیاست های سازمان منطقه آزاد محسوب می شود، گفت: در آینده نزدیک  شاهد سفرهای هوایی چارتری بین قشم با دبی، عمان، استان گوانگ جو چین و چند کشور دیگر خواهیم بود.

حقدل با اعلام اینکه هواپیماهای مدرن 737 بوئینگ شرکت سپهران با کیفیت و شرایط استاندارد بین المللی موجب آرامش سفر و رضایت مسافران را در پی خواهند داشت، گفت: این هواپیماها دارای 120 صندلی عادی و 8 صندلی کلاس بازرگانی است.

بنا به این گزارش، نخستین پرواز چارتری به قشم توسط هواپیمای بوئینگ 737 با پرواز از فرودگاه شیراز در ساعت 14 و 10 دقیقه در فرودگاه قشم به زمین نشست و با استقبال و تشریفات ویژه  باحضور احمد رئیسی معاون فنی،عمرانی و فرزین حقدل معاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و عبور از دالان آبی (واتر سلوت) مسافرین خود را در خاک جزیره قشم پیاده کرد و طبق برنامه ازقبل تعیین شده  ساعت 15 و 15 دقیقه نیز جزیره قشم را به همراه مسافران خود به مقصد شیراز ترک کرد.



نظرات بینندگان