معدوم سازی کالاهای تاریخ گذشته در ارس

مدیر ضوابط بهداشت انسانی سازمان منطقه آزاد ارس از معدوم سازی حدود 20 تن کالای تاریخ گذشته، غیرمجازو غیر قابل مصرف انسانی خبر داد.

به گزارش فرینا، مهدی غفاری با اعلام این خبر گفت: یکی از وظایف های مهم مدیریت غذا و داروی سازمان تامین محصولات مصرفی سالم و مناسب جهت عرضه در بازار مصرف و به تبع آن ایمنی جامعه است و در این راستاحدود 20 تن کالاهای تاریخ گذشته و غیر مجاز و غیر قابل مصرف انسانی شامل انواع محصولات آردی و پودر کیک آماده و نیمه آماده وارداتی به ارزش دو میلیارد ریال به علت انقضای تاریخ مصرف و فساد درونی تحت نظارت کارشناسان مدیریت غذا و داروی ارس و همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط معدوم سازی و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.
وی ضمن اشاره به بازدیدهای مستمر از انبارهای نگهداری کالاهای سلامت محور افزود: در دوماهه اول سال جاری بیش از 180 تن کالای تاریخ گذشته و غیر مجاز معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج شده است.
وی در پایان از همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله دادستان، حراست، گمرک سازمان، گمرک جلفا، شبکه بهداشت و درمان جلفا، محیط زیست، خدمات شهری و سایر دستگاه های نظارتی و امنیتی در عملیات معدوم سازی تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :