توسعه نیروی انسانی اساس توسعه اقتصادی منطقه آزاد اروند است

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از توسعه نیروی انسانی به عنوان اساس توسعه اقتصادی این منطقه در قالب توجه به آموزش پایه نام برد.

به گزارش فرینا، سید مرتضی نعمت زاده در آئین کلنگ زنی طرح توسعه مدرسه عترت مینوشهر گفت: کلنگ زنی طرح توسعه مدرسه عترت نشان داد که هدف و رویکرد منطقه آزاد اروند رویکردی انسانی و آموزش محور است.
وی افزود: مینوشهر از ابتدای شروع به کار منطقه آزاد اروند جایگاه ویژه ای در سیاست های سازمانی داشته و لذا امسال نیز تلاشمان بر آن است  تا این توجه را به نحوی اجرایی کنیم.
وی اظهار کرد: مقرر شد تا امسال مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال را به 5 حوزه از فعالیت مدیریت های این معاونت شامل آموزش، گردشگری و صنایع دستی، ورزش، سلامت و محیط زیست و فرهنگ و هنر اختصاص یابد تا بتوانیم حرکتی را در سطح اثر بخش از منطقه آزاد آغاز کنیم و در پی آنیم تا ضمن توسعه فعالیت ها شاهد تحولات خوبی در مینوشهر باشیم.
وی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن مینوشهر در کنار بازار کنزالمال بایستی مسافری که به این بازار می آید بتواند اوقاتش را در فضای بسیار خوب و مناسب این شهر بگذراند، از این رو تلاشمان بایستی در جهت توسعه جامع منطقه در تمامی زمینه ها باشد.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :