افتتاح 19 طرح زیربنایی در منطقه ویژه اقتصادی اترک

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اترک از بهره‌برداری 19 طرح زیربنایی و عمرانی در شهرک‌های صنعتی گلستان و نواحی صنعتی این استان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت‌الله خلیل‌زاده گفت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها 64 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

خلیل زاده افزود: شبکه توزیع گاز، جدول هدایت آب‌های سطحی، روشنایی معابر، افتتاح ساختمان اداری تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی، بیس و آسفالت و فاز دوم و سوم شبکه جمع‌آوری فاضلاب از مهم‌ترین طرح‌های قابل افتتاح در این ایام است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته این شرکت در چهار سال دولت تدبیر و امید گفت: طرح‌های گازرسانی به 6 شهرک و ناحیه صنعتی و بهره‌مندی واحدهای بهره‌بردار از گاز طبیعی با اعتبار 17 میلیارد ریال تکمیل و اجرا شد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اترک ادامه داد: عملیات اجرایی طرح گازرسانی منطقه ویژه اقتصادی با اعتبار 30 میلیارد ریال آغاز شد.

خلیل‌زاده افزود: تکمیل و اجرای طرح تامین ارتباطات مخابراتی و دسترسی به اینترنت در 6 شهرک و ناحیه صنعتی با اعتبار 18 میلیارد ریال از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

وی از آغاز عملیات اجرایی طرح فیبرنوری و شبکه داخلی مخابرات منطقه ویژه اقتصادی اترک با اعتبار 15 میلیارد ریال خبر داد و گفت: همچنین در طول چهار سال دولت تدبیر و امید 4 خودروی آتش‌نشانی خریداری و در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با اعتبار 14 میلیارد ریال مستقر شد.




 

امتیاز به خبر :