با هدف تهیه بسته های سرمایه گذاری در کیش انجام شد:

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ظرفیت های سرمایه گذاری جزیره هندورابی

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش برای بررسی روند تدوین بسته های سرمایه گذاری در توسعه گردشگری هندورابی از این جزیره بازدید کرد.

به گزارش فرینا، غلامحسین مظفری به همراه ناصر آخوندی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، مجید ملانوروزی معاون گردشگری و جمعی از مدیران سازمان و علی عرب مدیرعامل شرکت توسعه بنادرو فرودگاه های کیش صبح سه شنبه 18 تیر در سفر به جزیره هندورابی، ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در زمینه توسعه گردشگری سلامت، اکوتوریسم و گردشگری آموزشی در این جزیره را بررسی کردند.

ایجاد پایگاه های آموزشی برای سازمان ها و موسسات فعال در زمینه آموزش های هوایی و دریایی، تاسیس اقامت گاه های ویژه گردشگران سلامت و تقویت اکوتوریسم بابهره گیری از طبیعت بکر جزیره هندورابی از جمله محورهای تهیه بسته های سرمایه گذاری برای فعالان اقتصادی علاقمند به سرمایه گذاری در جزیره هندورابی است.

سازمان منطقه آزاد کیش با هدف معرفی شایسته فرصت های سرمایه گذاری در جزایرکیش و هندورابی و تسریع و تسهیل شرایط فعالی تسرمایه گذاران داخلی و خارجی ، تهیه بسته های سرمایه گذاری را در دستورکارخود قرارداده است.

مظفری دراین سفر ازفرودگاه، بندرگاه، و تنها هتل جزیره هندورابی بازدید کرد.

لازم به ذکر است جزیره هندورابی از توابع بخش کیش شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان واقع در جنوب ایران است که بامساحتی حدود 23 کیلومتر مربع در حد فاصل بین جزیره کیش و جزیره لاوان قرار دارد.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.