1 / افتتاح پروژه های هفته دولت در منطقه آزاد کیش با حضور مرتضی بانک

همزمان با هفته دولت، پروژه های منطقه آزاد کیش در بخش های فرهنگی، عمرانی، تولیدی و صنعتی و سرمایه گذاری با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی افتتاح می شود.

به گزارش فرینا، در هفته دولت در منطقه آزاد کیش طرح های قابل افتتاح در این منطقه 7 طرح، تعداد بازدیدها 5 طرح و تعداد 5 طرح نیز رونمایی خواهد شد.
در پنجمین روز از هفته دولت در مراسمی، مرکز نوآوری کیش که شامل موسسه آموزشی علوم و فنون کیش، شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها است افتتاح می شود.
همچنین عملیات اجرایی توسعه شبکه زیرساخت فیبرنوری و احداث تونل ارتباطی جزیره کیش آغاز می شود. این پروژه به مساحت 60 کیلومتر و با سرمایه گذاری بخش خصوصی توسط شرکت فناپ تلکام با هدف ساخت، بهره برداری و انتقال (BOT) به مدت یکسال طراحی و اجرا خواهد شد. 
پروژه ساختمان اداری پلیس راهور جزیره کیش، پروژه مسکونی فرهیختگان، شهر بازی کوروش و کارخانه کیش چوب از دیگر پروژه هایی است که با حضور مرتضی بانک افتتاح و به بهره برداری می رسد.
پروژه ساختمان اداری پلیس راهور کیش توسط شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، در مساحتی به طول 3 هزار متر مربع در دو بخش ساختمان اصلی با مساحت 800 متر مربع و ساختمان نگهبانی به مساحت 300 متر مربع افتتاح می شود.
پروژه مسکونی فرهیختگان نیز در زمینی به مساحت 2 هزارو چهارصد مترمربع و تعداد 64 واحد مسکونی در این جزیره مرجانی به بهره برداری خواهد رسید.
شهر بازی کوروش نیز با سرمایه گذاری اولیه 150 میلیارد ریال در مساحتی به طول بیش از 2 هزار متر مربع با 80 دستگاه تجهیزات بازی و سرگرمی افتتاح می شود.
کارخانه کیش چوب نیز با سرمایه گذاری بیش از 8 هزار میلیارد ریال در زمینی به مساحت 20 هکتار راه اندازی می شود. این کارخانه تولیدی، اشتغال بیش از چهارصد نفر نیروی کار را به همراه دارد.
مشاور رییس جمهور در ادامه این سفر از برنامه راهبردی و نرم افزارهای حقوقی معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش رونمایی خواهد کرد.
همچنین برگزاری نشست مشترک با حضور سرمایه گذاران و اصناف جزیره کیش از دیگر برنامه های دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این سفر خواهد بود.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.