هتل های منطقه آزاد اروند سامان دهی می شود

در اولین نشست صمیمی هتلداران منطقه با مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی منطفه آزاد اروند، مبحث سامان دهی هتل ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش فرینا، مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، برنامه ریزی جهت استاندارد سازی هتل ها که منجر به بهبود کیفیت وخدمات آنها خواهد شد را تنها با مشارکت مستقیم خودشان قابل اجرا دانست.

محسن قنبری در خصوص ساماندهی خانه های بدون مجوز که یکی از موضوعات مهم مطرح شده در جلسه بود، گفت: این کار در حال حاضر با  کمک و همکاری نیروی انتظامی و اماکن در حال انجام و پیگیری است.

قنبری خاطرنشان کرد: ساماندهی ورود اتباع خارجه در مرز شلمچه و تاکسی های مستقر در مرز از جمله مباحثی است که باید دست در دست هم به طور ویژه به آن ورود کنیم.

مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند نگاه ویژه به سیستم ناوگان تاکسیرانی و آموزش های لازم  در جهت هرچه بهتر معرفی ظرفیت های گردشگری را بسیار مهم دانست و اذعان داشت: برگزاری دوره های آموزشی جهت رانندگان، معرفی جاذبه های و امکانات گردشکری در منطقه و خارج از منطقه، راه اندازی قطار اروند که توسط بخش خصوصی در حال انجام است،؛ موضوعات و گزینه های مورد توجه این مدیریت بوده .

در این نشست هتلداران با بیان مشکلات و معضلات پیش روی این صنف خواستار ساماندهی و استاندارد سازی هتل های منطقه شدند.

ثبت اتحادیه هتلداران منطقه آزاد اروند نیز دیگر موضوعی بود که در این نشست صمیمانه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.