اهتمام جدی سازمان منطقه آزاد ماکو برای ارتقاي كيفيت معابر و زيبا سازي محيط شهري

منطقه آزاد ماکو در زمره مناطقی است که باید بیش از پیش به مسئله سیما و منظر شهرهای آن اهمیت داده شود و به جهت قرار گیری در دروازه ورودی ایران از سمت اروپا، ارتقاي كيفيت معابر و زيبا سازي محيط شهري آن ضروری است و از شاخص هاي افزايش نشاط و سلامتي در بحث جامعه و از طرح هاي اولويت دار سازمان منطقه آزاد ماکو است.

یه گزارش فرینا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در کمیته ارتقای کیفی سیما و منظر شهری این منطقه گفت: در این کمیته، طرح‌ها و پروژه‌هایی که در سیما و منظر شهر تاثیر و نقش حائز اهمیت دارند، توسط کارشناسان و مسئولین شهری اعم از فرمانداران و شهرداران مورد بازنگری و تصویب قرار می گیرند و در صورت لزوم اصلاح می‌شود.

محمدرضا عبدالرحیمی افزود: باید منابعی که دستگاه های دولتی یا نهادهای عمومی دارند اثر بخش و بصورت هم افزا با سیاست گذاری مناسب استفاده کرد و با بهره وری منابع محدود موجود در جهت ارتقای سطح زیست پذیری اقدام کرد.

عبدالرحیمی فرمانداران را همکاران اصلی و عضو اصلی نظام تصمیم گیری منطقه آزاد دانست و تصریح کرد: خوشبختانه درمسیر توسعه منطقه با مسئولین شهرستان های ماکو،‌شوط و پلدشت هم جهت هستیم و باید تلاش نیم شهرستان تحت مدیریت وافع در منطقه، بهتر از سایر شهرهای خارج از منطقه و نمونه باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو افزود:‌ توجه به پروژه‌های سیما و منظر شهری باید از حوزه مدیران شهری و شهرداران بصورت جدی پیگیری شود، چراکه این پروژه‌ها نقش مهمی در سیما و منظر شهری ایفا می‌کنند.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.