کلیات اساسنامه فعالان اقتصادی درگهان قشم تایید شد

کلیات اساسنامه فعالان اقتصادی شهر درگهان با حضور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم، مدیر امور درگهان این سازمان و ۱۰ تن از نمایندگان فعالان اقتصادی شهر درگهان مورد تائید قرار گرفت.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم در این باره گفت: استقلال فعالان اقتصادی درگهان از جمله درخواست هایی بود که در جلسه عمومی مدیرعامل این سازمان با فعالان اقتصادی شهر درگهان مطرح شد.

امیر سلکی افزود: بر این اساستصمیم برای استقلال فعالان اقتصادی شهر درگهان با بیش از هفت هزار نفر جمعیت در حوزه های تجارت، بازار و گردشگری مورد پیگیری قرار گرفت.

سلکی ادامه داد: با توجه به نشست امروز معاونت اقتصادی وسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم با نمایندگان فعالان اقتصادی شهر درگهان، پیش بینی می شود تا چند روز آینده اساسنامه این جمعیت نهایی و قابل اجرا شود.
وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود با نهایی شدن اساسنانه فعالان اقتصادی شهر درگهان و فعال شدن این جامعه، سفرها به این شهر تجاری افزایش یابد.
جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در خلیج فارس گسترده شده است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.