لزوم هم افزایی نهادها برای ارائه خدمات بهتر به معلولان جزیره قشم

شرکت کنندگان در جلسه هم اندیشی تجمیع اطلاعات مربوط به معلولان جزیره قشم بر اهمیت هم افزایی نهادهای مرتبط برای ارائه خدمات شایسته تر به این قشر تاکید کردند.

به گزارش فرینا، مدیر امور اجتماعی و سلامت این سازمان در این نشست اظهار کرد: موضوع مشکلات جامعه معلولان قشم پیش تر نیز در جلسه هم اندیشی با نمایندگان شبکه بهداشت و درمان و اداره بهزیستی شهرستان قشم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است و تا رسیدن به وضعیت مطلوب این نشست ها ادامه خواهد داشت.

فرشته سلجوقی با اشاره بر لزوم بررسی دقیق و آسیب شناسانه مشکلات ناشی از معلولیت و بیماری ها در این جزیره، ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم مانند سایر بخش های دولت تلاش می کند همه اقشار جامعه به ویژه معلولان و سالمندان بتوانند از حقوق شهروندی مطرح شده در قانون اساسی برخوردار شوند.

سلجوقی افزود: همکاری بیشتر و ایجاد هم افزایی با سایر نهادهای مرتبط با حوزه معلولان از اولویت های این مدیریت بوده و هماهنگی برای برگزاری جلسات مستمر تا حصول نتیجه در این زمینه برنامه ریزی شده است.

به گفته وی، با ارائه راهکارهای علمی می توان سطح سلامت جسمانی و روحی ـ روانی را در سطح جزیره قشم افزایش داد و از این طریق شرایط را برای زندگی بهتر فراهم کرد.

مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: در این نشست هم اندیشی همچنین پیرامون مسائل و مشکلات درمان مردم در جزیره و لزوم بهبود وضعیت خدمت رسانی به قشموندان نیز نکاتی مطرح شد.

شایان ذکر است؛ نشست هم اندیشی تجمیع اطلاعات و بررسی وضعیت معلولان جزیره قشم با حضور مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم و معاون شبکه بهداشت و درمان و نماینده اداره بهزیستی شهرستان قشم روز یکشنبه 24 آذرماه در دفتر مدیریت امور اجتماعی و سلامت این سازمان برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.