استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی جهرم توسط شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

با توجه به واگذاری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به صندوق بازنشستگی کشوری در سال ۱۳۹۶ یک رکورد در حوزه درآمدی و سوددهی برای این شرکت به دست آمده است.

به گزارش فرینا، درحال حاضر باتوجه به شرایط فعلی کشور که ورود کالا دچار تحول شده برای جبران مشکلات، شرکت مذکور سیاست حضور در عرصه حمل و نقل و صنعت لجستیک را در پیش گرفته است و تاکنون نتایج خوبی حاصل کرده و در این زمینه نیز در منطقه ویژه اقتصادی سهلان پروژهایی را در دست انجام دارد. اهداف و اولویت های برنامه های توسعه ای این شرکت تبدیل شدن به مرجع و نشر دانش روز انبارداری و مدیریت انبار کشور و استقرار سامانه هوشمند شبکه انبارداری و جریان ورودی کالا و ورود به زنجیره حمل و نقل کانتینر و ورود به لجستیک کالاهای اساسی است.
از این رو شرکت منطقه ویژه اقتصادی جهرم با داشتن پتانسیل های مناسب از جمله اتصال به خط راه آهن سراسری در آینده و ایجاد بندر خشک در آینده نزدیک، نزدیکی به بندر شهید رجایی، استقرار در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور و ... ظرفیت داشتن یکی از حلقه های زنجیره صنعت حمل و نقل و لجستیک توصیف شده را دارد. به همین دلیل جلسه ای با جناب آقای دکتر شریعتمداری وزیر محترم کار و  جناب آقای دکتر رضایی رئیس محترم کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم شریف جهرم و خفر و مدیر عامل محترم شرکت منطقه ویژه اقتصادی جهرم برگزار شد تا توافقات اولیه و اقدامات بعدی طرفین جهت استفاده از این ظرفیت بسیار مهم صورت پذیرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.