در سفر استاندار ذی قار به اروند تاکید شد:

روابط استان ذی قار با منطقه آزاد اروند توسعه می یابد

استاندار خوزستان با ارايه توضيحاتي درباره سفر کاظم حمید الوایلی به منطقه آزاد اروند گفت: استاندار ذی قار دراين ديدار تأكيد كرد كه این استان بصورت جدي پيگير توسعه روابط با استان خوزستان، بخصوص منطقه آزاد اروند است.

به گزارش فرینا، غلامرضا شریعتی افزود: این جلسه جهت تحکیم همکاری های اقتصادی، سیاسی و تجاری میان دو استان ذی قار و خوزستان برگزار شد و امید می رود پس از بهبود شرایط کرونا در دنیا، زمینه ای را برای بهبود مناسبات نیز فراهم کند .

شریعتی با اشاره به بازگشایی مرز تجاری شلمچه و همچنین بازگشایی مرز چذابه در هفته آینده ادامه داد: امیدواریم تعاملات اقتصادی، تجاری و فرهنگی میان دو کشور بیشتر و گسترده تر شود و این مساله به طور خاص برای مبادلات با استان ذی قار بیشتر صورت گیرد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه استان خوزستان پس از یک دوره  که با گسترش بیماری مواجه بود، اکنون حدود دو هفته است که با روند کاهش روبه رو است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه همت جمعی پرستاران، پزشکان، فرمانداران و حتی مردم سبب شد تا به این شرایط برسیم، خاطرنشان کرد: این نکته که مردم  با زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شرکت نکردن در مراسمات پروتوکل ها را به طور جدی دنبال کردند، شرایط استان به لحاظ ابتلا را رو به بهبودی و کاهش گذاشت.

شریعتی تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر اینکه آمادگی انتقال تجربیات مان در زمینه ی مقابله با ویروس کرونا را داریم، در  رابطه با تجهیزات و امکانات نیز امکان هماهنگی با شرکت های مربوطه برای تهیه و تامین دستگاه های تنفس مصنوعی و انتقال اکسیژن نیز، ‌وجود دارد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.