منطقه ویژه اقتصادی جهرم به راه آهن سراسری متصل می شود

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم از اتصال این منطقه ویژه به راه آهن سراسری کشور خبر داد .

به گزارش فرینا به نقل از ایدرو، پیام فخرو با اشاره به جلسه مشترک مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و معاون نوسازی و بهره برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: فرایند های احداث انشعاب خط راه آهن اختصاصی به این منطقه ویژه در معاونت نوسازی و بهره برداری ایدرو بررسی شده و با تعامل راه آهن جمهوری اسلامی و همکاری دستگاه ها و مسئولان منطقه ای در حال پیگیری است .

فخرو تصریح کرد: قرار است راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پی احداث دهکده لجستیک (بندر خشک) بوسیله ایدرو و راه آهن باتوجه به اجرایی شدن فاز اول خط آهن شیراز ـ جهرم ـ لار ـ بندرعباس، مقدمات انشعاب راه آهن اختصاصی را براساس ضوابط و مقررات موجود ملی و بین المللی فراهم کند.

به گفته وی، جزئیات اجرایی تفاهم بین راه آهن و ایدرو در کار گروه مشترک دو سازمان بررسی و نهایی سازی می شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم افزود: دهکده لجستیک (بندرخشک) در محدوده فاز دو این منطقه ویژه اقتصادی در دست راه اندازی است که با توجه به مجاورت بزرگراه شیراز ـ جهرم ـ لار ـ بندرعباس و فرودگاه درحال توسعه برای حمل بار ظرفیت مناسبی را فراهم می کند.

منطقه‌ ویژه اقتصادی جهرم، در زمینی به حدود ۳۴۰ هکتار زیر نظر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در قالب ۲ فاز در حال تکمیل زیر ساخت های توسعه صنعتی و بازرگانی است .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.