در ادامه پروژه های افتتاحی منطقه آزاد قشم به دست ریاست جمهوری؛

۲۰ مدرسه روستایی جزیره قشم به بهره برداری رسید

۲۰ مدرسه روستایی جزیره قشم باحضور حسن روحانی، رییس دولت تدبیر و امید، در جلسه ای ویدیو کنفرانسی، مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش فرینا، در این جلسه ویدیو کنفرانسی که امروز پنج شنبه 20 شهریورماه با حضور حسن روحانی، رییس جمهور، حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم و جمعی از مسوولان کشوری، استانی و سازمانی برگزار شد، ۲۰ مدرسه روستایی در جزیره قشم که با اعتبار 120 میلیارد ریالی منطقه آزاد قشم، ساخته و بازسازی شده، افتتاح شدند.

با بهره برداری از این مدارس در روستاهای جزیره قشم برای 15 نیروی کار به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده و همچنین در مراحل احداث این پروژه ها، 15 نیرو به صورت غیرمستقیم مشغول به کار شده اند.

حفظ و ارتقاء سطح دانش برای دستیابی به توسعه متوازن در جزیره، یکی از عمده ترین شعارها و اهداف حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از زمان حضورش در این پست در جزیره بوده که ساخت و بهسازی  مدارس روستایی در راستای همین هدف پیگیری شده و به انجام رسیده است.

تعامل و همیاری سازمان منطقه آزاد قشم با آموزش و پرورش شهرستان، معتمدین و خیرین محلی هر روستا، افزایش و بهبود فضاهای آموزشی و ادامه تحصیل دانش آموزان روستایی برای کسب مدارج علمی و رسیدن به مشاغل کلیدی را در جزیره رقم زده است.

گفتنی است، امروز پنج‌شنبه 20 شهریورماه 99، در جلسه ویدیو کنفرانسی با حضور حسن روحانی، رییس دولت تدبیر و امید، حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم، امام جمعه شهرستان قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت شهر قشم، حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علیرضا نصری، فرماندار شهرستان قشم و جمعی از مسوولین کشوری، استانی و سازمانی، 14 پروژه منطقه آزاد قشم در دو بخش دولتی و خصوصی، با اعتبار ارزی 340 میلیون یورو و ریالی 11 هزار و 630 میلیاردی و اشتغالزایی برای بیش از سه هزار و 500 نیری کار، در پنج بخش صنعت نفت، گاز و انرژی، تولیدی، حمل‌ونقل، گردشگری و عمرانی افتتاح ‌شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.