با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری:

۱۱ طرح فناورانه در تبریز رونمایی شد

در آیینی با حضور با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌ جمهوری ۱۱ طرح فناورانه پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی در تبریز رونمایی شد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، سورنا ستاری، طرح ها و دستاوردهای شتاب‌دهنده همگامان با عنوان نخستین شتاب‌دهنده حوزه فناوری در شمال غرب کشور را که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از سال ۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است، رونمایی کرد.
شتاب‌دهنده همگامان در اموری مانند توسعه زیست‌بوم و فرهنگ کارآفرینی نوآورانه، پرورش و رشد کسب‌ و کارهای نوپا، پژوهش و توسعه فناوری‌های نوین، سبد گردانی کسب‌ و کارها، صندوق پژوهش و فناوری و ارائه راهکارهای کارآفرینی و نوآوری به سازمان‌ها، مجموعه‌ای یکپارچه از راه‌حل‌ها را در اختیار دارد.
همچنین در این مراسم، طرح‌های دیگری مانند نخستین کارخانه تولید تیوب‌های لیزری ایران و کارخانه تعمیق تولید داخل یک شرکت دانش‌بنیان، مرکز جامع در حال احداث سلول‌های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و نمایشگاه محصولات فناورانه این پارک و دانشگاه‌های تبریز، صنعتی سهند و آزاد اسلامی تبریز افتتاح شدند و از آسانسور بدون نیاز به برق شهری و با قابلیت استفاده از برق خورشیدی رونمایی شد.
در این سفر، جمعی از مدیران استانی اعم از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، روسای سازمان صنعت و معدن آذربایجان شرقی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مدیران شرکت‌های تراکتورسازی، پتروشیمی و پالایشگاه تبریز، معاون رئیس‌جمهوری را همراهی کردند تا از محصولات فناورانه در صنعت بیش از پیش بهره‌گیری شود.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.