خبر خوب برای اروندنشینان؛ ورود پرقدرت قرارگاه خاتم الانبیاء به منطقه آزاد اروند

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به انعقاد تفاهم‌نامه 20 هزار میلیارد ریالی، زیرساخت ها در آبادان و خرمشهر را اجرایی می کند.

به گزارش فرینا، موعود شمخانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این سازمان تفاهمنامه ۲۰ هزار میلیارد ریالی در راستای ایجاد زیرساخت ها در این منطقه با قرارگاه خاتم الانبیاء منعقد نمود .
شمخانی افزود: تفاهم نامه ۲۰ هزار میلیارد ریالی با قرارگاه خاتم الانبیاء را برای ایجاد زیرساخت های آب و فاضلاب، احداث پل های شهرهای آبادان و خرمشهر، بهسازی معابر شهری و ساحل سازی کارون منعقد کردیم و از هفته آینده این قرارگاه کار خود را در آبادان آغاز خواهد کرد.
وی با اشاره به تفاهم نامه منعقده فی مابین سازمان منطقه آزاد اروند و قرارگاه خاتم الانبیاء تصریح کرد: متاسفانه اکثر پروژه های عمرانی در آبادان به دلیل ناتوانی شهرداری این شهر متوقف شده و هفته آینده با حضور رییس قرارگاه خاتم الانبیاء عملیات احداث معابر شهری در فازهای یک تا چهار ذوالفقاری، شطیط، علوانیه و فاز ۲ امیرآباد آغاز می شود.
وی با اشاره به مشکل اساسی آبادان در حوزه معابر گفت: برای رفع این مشکل در آبادان ۶ طرح در نظر گرفته شده که تاکنون این طرح‌ها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند در صورتی که اگر شهرداری ضعف اجرایی نداشت درصد پیشرفت پروژه ها به مراتب بیشتر می بود مردم آن را لمس می کردند و رضایت مندی آنها به مراتب بیشتر می بود.
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: تفاهم نامه‌ای با اعتباری بالغ بر هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال با قرارگاه خاتم الانبیاء منعقد شد تا طرح‌های باقیمانده به سرانجام برسد ضمن اینکه این قرارگاه ۲۰۰ میلیارد ریال علاوه بر آن تفاهم نامه نیز برای لکه گیری آسفالت سطح شهر در نظر گرفته است.
موسوی گفت: امیدواریم قرارگاه خاتم الانبیاء برای آبادانی آبادان حتی خارج از چارچوب تفاهم نامه گامی بلند بردارد.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.