برگزاری دوره تخصصی حفاظت الکترونیک از مراکز ثقل در منطقه آزاد قشم

مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دوره تخصصی حفاظت الکترونیک از مراکز ثقل با حضور ۷۴ نفر از مسئولین اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد قشم، نیروهای ادارات تابعه این سازمان و نیروهایی از ادارات و نهادهای دیگر شهرستان قشم در راستای سیاست ها و برنامه های پدافند غیرعامل برگزار شد.

به گزارش فرینا، ضرغام احمدوند با بیان این مطلب، افزود: همچنین نیروهایی از سایر سازمان ها، نهادها و ادارات شهرستان قشم از جمله آموزش و پرورش، شبکه بهداشت، حوزه مقاومت بسیج سپاه و فرماندهی انتظامی شهرستان نیز با حضور در این دوره، از آموزش های آن برخوردار شدند.
احمدوند ادامه داد: دوره تخصصی حفافظت الکترونیک در سه سرفصل مجزا تحت عناوین پدافند غیرعامل و حفاظت الکترونیک، حفاظت الکترونیک و امنیت و همچنین هوش مصنوعی و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برای حاضرین برگزار شد.
وی تصریح کرد: در پایان این دوره آموزشی و با نظرسنجی صورت گرفته از شرکت کنندگان، 90 درصد حاضرین در این دوره تخصصی از کارآمدی مطالب آموزش داده شده و همچنین شیوه ارائه مطالب ابراز رضایت کردند.
به گفته مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم؛ دوره تخصصی حفاظت الکترونیک از مراکز ثقل در سازمان منطقه آزاد قشم با همکاری جهاد دانشگاهی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و  شرکت فراگستر الکترونیک از شرکت های تخصصی معتبر کشور در این حوزه برگزار گردید.
احمدوندخاطرنشان کرد: در عصر تکنولوژی و ارتباطات، لازمه توسعه و پیشرفت همه جانبه، حفظ امکانات، منابع و زیرساخت ها در برابر تهدیدات مختلف هستیم و با توجه به پیشرفت های اقتصادی منطقه آزاد قشم و توسعه زیرساخت های آن، اهمیت پدافندغیرعامل در این منطقه روز به روز بیشتر می شود.
مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم در پایان گفت: پدافند غیرعامل صلح آمیزترین و کم هزینه ترین روش دفاع ملت در مقابل دشمنان است که با اجرای اصول و آموزه های آن می توان، بستر‌های امنیت پایدار را برای منطقه به ارمغان آورد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.