برگزاري وبينار شوراي مديران عامل سازمان هاي مناطق آزاد در كيش

وبينار شوراي مديران عامل سازمان هاي مناطق آزاد با هدف بررسي راه كارهاي تامين و تزريق واكسن مورد نياز عموم مردم ساكن در مناطق آزاد با حضور ویدئوکنفرانسی تمامی مدیران عامل مناطق آزاد برگزار شد.

به گزارش فرينا، شامگاه چهارشنبه دهم شهريور با حضور دبير شورايعالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي و هيئت همراه، مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش و برخي از معاونان و مديران اين سازمان در سالن خوارزمي مركز همايش‌های بين المللي كيش برگزار شد.

دبير شورايعالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، پس از ارائه گزارش از اقدامات انجام شده توسط مدیران  عامل  سازمان هاي مناطق آزاد در سطح‌ کشور و نمایندگان بخش خصوصی، با تاكيد بر الزام به دريافت مجوز از ستاد ملي كرونای كشور مبني بر اجراي طرح واكسيناسيون عموم مردم و گردشگران در اين منطقه، گفت: پس از دريافت مجوزهاي لازم و بر اساس توافق نامه پيشنهادي نسبت به تسهيل و تسريع روند اجرا و پياده سازي اين طرح با تمرکز بر واردات واکسن فایزر اقدام خواهد شد.

به گفته حميدرضا مومني در قالب توافق سه جانبه شيوه اجراي طرح واكسيناسيون در هر منطقه متناسب با شرايط و جامعه هدف ضمن قبول پیشنهاد شروع این طرح از جزیره کیش در دستور كار قرار خواهد گرفت.  

مومني خاطرنشان كرد: پس از سپري شدن فرآيند دريافت مجوز از ستاد ملي كرونا ساز و كار  اجراي طرح  در‌تمامی مناطق آزاد كشور اعلام خواهد شد.
گفتنی است؛ در وبينار شوراي مديران عامل سازمان هاي مناطق آزاد با محوريت بررسي شيوه هاي كاربردي براي تامين واكسن؛ مديران عامل مناطق آزاد براي تحقق بخشيدن به اين اقدام مهم به گزارش اقدامات انجام شده پرداختند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :