دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در مراسم تجلیل از کارگران مطرح کرد؛

کارگران، سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند / رشد اقتصاد قشم با تکمیل زنجیره تولیدات صنعتی و دانش بنیان

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور گفت: کارگران به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی می توانند برای قطع وابستگی کشور به خارج نقش مهمی ایفا کنند.

به گزارش فرینا، سعید محمد در نشست با پرسنل این شرکت به مناسبت روز کارگر اظهار کرد: با تکمیل زنجیره تولید صنایع دریایی، بخش قابل توجهی از نیازهای کشور با اتکا به توان مهندسان و نیروی کار متخصص داخلی رفع خواهد شد.
وی ادامه داد: در جزیره قشم ظرفیت های اقتصادی بسیاری وجود دارد که هنوز شکوفا نشده و باید با برنامه ریزی و استفاده از نیروهای توانمند داخلی و دانش روز نسبت به بهره برداری از آنها اقدام کرد.
مشاور رییس جمهور تصریح کرد: متاسفانه در دوره های گذشته با تصمیم گیری های جزیره ای برخی مشکلات برای واحدهای صنعتی ایجاد شده بود که در حال تلاش برای اصلاح رویه های غلط گذشته هستیم.
به گفته سعید محمد؛ با تکمیل زنجیره تولیدات صنایع دریایی در قشم و حرکت به سمت تولیدات دانش بنیان در این حوزه در آینده نزدیک می توانیم شاهد رشد و پیشرفت اقتصاد منطقه باشیم.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی بتوانیم ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط را برای کارگران و رفاه این قشر زحمتکش فراهم کنیم.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در پایان گفت: امیدواریم در دولت مردمی آیت الله رئیسی شاهد رشد و پیشرفت صنایع مختلف بویژه صنایع دریایی باشیم.
براساس این گزارش، به مناسبت روز جهانی کارگر با حضور سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد قشم، افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم از کارگران قشم تقدیر شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :