مدیرعامل ارس: لزوم تقویت روحیه کارآفرینی و سرمایه گذاری در جامعه

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس بر لزوم تقویت روحیه کارآفرینی و افزایش تولید و بهره وری تاکید کرد.
به گزارش فرینا،  محسن خادم عرب باغی در مراسم بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر ضمن تبریک این روز بر لزوم افزایش کیفیت کالاهای داخلی اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ و روحیه کار و کار آفرینی را در جامعه نهادینه کرد.
عرب باغی با اشاره به ارزش والای کار در فرهنگ اسلامی و حرکت در راستای حمایت از تولیدات داخلی، عنوان کرد: باید راهبردهای لازم و ساز و کار حمایت از تولیدات داخلی، افزایش کیفیت تولید و بهره وری و حمایت از کارگران بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: کار زمینه ساز توسعه همه جانبه، پیشرفت و آبادانی هر جامعه است و ضروری است در سال اقتصاد مقاومتی با همدلی کارفرمایان و کارگران در راستای افزایش درآمد داخلی کشور، ظرفیت تولید کارخانه ها را به صد درصد برسانیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پیشرفت هر جامعه وابسته به نیروی انسانی آن است گفت: در کشورهای توسعه یافته حفظ سرمایه داخلی و جذب سرمایه گذاری خارجی مهم است و اگر امروز از تولید داخلی حرف می‌زنیم همه در سایه کار و تلاش کارگران می باشد که چرخ اقتصاد کشور را می چرخانند.
وی بر توجه تمامی مسئولین برای رعایت حق و حقوق کارگران تاکید نمود و ادامه داد: امید است با جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی بیش از پیش بتوان باعث رونق صنعت و اقتصاد ارس و کشور شد.
گفتنی است در پایان این مراسم از 40 کارگر نمونه شرکت های مستقر در منطقه آزاد ارس و نیز پنج کارفرمای نمونه ارس با اعطای لوح تقدیر و جوایز تقدیر شد.

 

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :