25 و 26 اردیبهشت ارس میزبان تور بین المللی دوچرخه سواری ایران ـ آذربایجان

دبیر سی و یکمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران آذربایجان از برگزاری سی و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان در اردیبهشت امسال خبر داد.
به گزارش فرینا، ابراهیم فیروزی در جلسه هماهنگی سی و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان سال ۹۵ با معاون فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد ارس و روسای ادارات شهرستان جلفا گفت: این مسابقات در سطح نیمه حرفه ای در شش مرحله به مسافت ۱۰۰۵ کیلومتر ۲۴ تا ۲۹ اردیبهشت برگزار می شود و این تور روز 25 اردیبهشت ماه وارد منطقه آزاد ارس می شود.
وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی، منطقه آزاد ارس، آذربایجان غربی و اردبیل مسیرهای اصلی این تور هستند افزود: در این تور ۲۱ تیم، متشکل از چهار تیم داخلی و ۱۷ تیم خارجی از ۱۴ کشور حضور دارند.
فیروزی اعلام کرد: تیم های داخلی شرکت کننده در این تور، پتروشیمی تبریز، شهرداری تبریز، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است و تیم های خارجی از کشورهای اتریش، آلمان، هنگ کنگ، چین، کویت، مغولستان، مالزی، هلند، چین تایپه، سوریه، ژاپن، امریکا، قزاقستان و استرالیا است.
وی در خصوص مراحل و مسیر تور توضیح داد و گفت: مرحله اول : تبریز-ارومیه به مسافت ۸/۱۶۲ کیلومتر، مرحله دوم : ارومیه-منطقه آزاد ارس، به مسافت ۴/۲۰۹ کیلومتر، مرحله سوم: منطقه آزاد ارس - تبریز به مسافت ۹/۱۳۹ کیلومتر، مرحله چهارم : تبریز-سرعین به مسافت ۲/۱۹۸ کیلومتر، مرحله پنجم: سرعین – پیست اسکی سهند (شانلی) به مسافت ۷/۱۸۰ کیلومتر، مرحله ششم : تبریز(لاله پارک) به مسافت ۱۱۴ کیلومتر است.

در این جلسه انتظارات ستاد برگزاری این تور از منطقه آزاد ارس، فرمانداری جلفا، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی، هنگ مرزی، هواشناسی، اداره راه و ترابری و سایر کمیته های مربوط به این تور مطرح و بررسی شد.

 

 

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :