تقدیر از مدیرعامل قشم برای توجه به توسعه جوامع محلی

  • چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 12:21
  • 0 دیدگاه
امام جمعه اهل سنت شهر درگهان گفت: با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید و نماینده عالی دولت در منطقه آزاد قشم این منطقه با نگاه ویژه به جوامع محلی در مسیر توسعه پایدار قرار گرفته است.
به گزارش فرینا، عیسی چهره افروز با بیان این مطلب در مراسم افتتاح اسکله مسافری شهر درگهان، گفت: خدمات سازمان منطقه آزاد قشم در دوران تصدی حمیدرضا مومنی به عنوان مدیرعامل این سازمان و اهمیت دادن به توسعه پایدار در کل جزیره با دوران گذشته قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به راه اندازی اسکله مسافری شهر درگهان یادآور شد: این طرح مهم اقتصادی موجب ارتقای فعالیت های حوزه اقتصادی این شهر و ایجاد اشتغال برای جوانان خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت درگهان گفت: امیدواریم با تدبیر و اندیشه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مشکل مسکن جوانان، سند زمین های موروثی مردم، زه کشی آب فاضلاب و مسائل آموزش و پرورش این شهر نیز حل و فصل شود و مردم نیز براساس قانون و تبعیت از مقررات نسبت به ساخت و سازها اقدام کنند.
وی با اعلام اینکه مردم قشم نجیب، مهربان، دلسوز و عاشق انقلاب هستند، اظهار امیدواری کرد که خدمات شایسته تر و ماندگارتری به مردم این منطقه ارائه شود.

چهره افروز در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه مردم جزیره قشم از جمله جوانان غیور شهر درگهان پیوسته گوش به فرمان رهبر انقلاب بوده و هستند، اظهار کرد: خلیج فارس جایی برای سلطه گران آمریکایی نیست و مردم وفادار جزیره قشم مدافعان حقیقی این مرز آبی هستند.

وی گفت: در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی نیز جوانان این شهر با حضور در میدان نبرد با صدامیان و حامیان جهانی رژیم بعث عراق و اهدای چند شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ارادت خود را به امام امت (ره) و نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.

اسکله مسافری شهر درگهان روز گذشته با حضور مسئولان استان هرمزگان، رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاونان و مدیران این سازمان، فرماندهان نظامی و انتظامی و بسیج سپاه قشم، رئیسان ادارات و نهادها و مدیران مجتمع های تجاری درگهان و مردم این شهر افتتاح شد و انتظار می رود با استقرار هرچه زودتر نیروهای گمرک و دریابانی در این مجموعه، شاهد ارائه خدمات حمل و نقل مسافر از این اسکله به سمت اسکله شهیدحقانی در بندرعباس و بالعکس باشیم.

 

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :