از سرگیری فعاليت های تجاری در مرز شلمچه در روزهای جمعه

معاون سرمايه گذاری و توسعه كسب و كارهای سازمان منطقه آزاد اروند از فعاليت های تجاری و بازرگانی در مرز تجاری شلمچه در روزهای جمعه خبر داد.

به گزارش فرینا، محمود ترک زاده گفت: توجه به زمان در فرآيند هاي  اقتصادي و تجاري از اهميت بالايي برخوردار است و اين مسئله به موضوع ساختار تجارت جهاني باز مي گردد چرا كه در اقتصاد بين الملل عمليات تجاري در  بازارهاي جهاني در كسري از ثانيه نتايجي متفاوت را رقم مي زند.
وی افزود: شلمچه به عنوان بازوي اصلي تجارت و اقتصاد بين الملل منطقه آزاد اروند، مهم ترين نقش را در مناسبات اقتصادي و بازرگاني منطقه دارد و تمركز بر فعاليت هاي تجاري در آن مي تواند ما را در بازارهاي جهاني تثبيت كند.
ترک زاده گفت : با توجه به اهداف كلان اقتصاد مقاومتي و نقش پذيري مناطق آزاد در توسعه اقتصادي، توجه به زمان فعاليت هاي اقتصادي و تجاري  و استمرار در عمليات تجاري از اهميت بالايي در رشد و پيشرفت اقتصادي برخوردار است.
وی در خصوص بازگشايي عمليات تجاري مرز شلمچه در روزهاي جمعه گفت: با توجه به موارد فوق و اهميت فرآيند صادرات در تراز تجاري منطقه آزاد اروند، استمرار فعاليت ها در روزهاي تعطيل نظير روزهاي جمعه، مي تواند تاثير قابل توجهي در حضور در بازار رقابتي صادرات براي ما فراهم كند.
معاون سرمايه گذاري و توسعه كسب و كارها در پايان خاطر نشان كرد: حمايت از فعاليت هاي  تجار و بازرگانان  مرز تجاري شلمچه بدون ترديد از جمله برنامه هاي اين معاونت در تقويت بنيه اقتصادي و تجاري منطقه آزاد اروند است و به زودي برنامه هاي اين معاونت در تقويت ساختار بازرگاني شلمچه با توجه به نقش آن در بازار بين الملل تدوين و ارائه خواهد شد.

امتیاز به خبر :