اربعین نمادی از جامعه مهدی موعود است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا گفت: اربعین مقطعی از زمان است که جامعه موعود مهدی را در آن می‌بینیم و اگر این جلوه به جهانیان معرفی شود بی‌تردید خواهان و عاشقان زیادی پیدا می‌کند.

به گزارش فرینا، حجت‌الاسلام محمدباقر روحانی فر در حاشیه بازدید از مرز شلمچه افزود: اربعین مقطعی از زمان است که جامعه موعود مهدی را در آن می‌بینیم و هیچ‌کس در آن گرسنه یا بدون مکان نمی‌ماند و همه تلاش می‌کنند به‌نوعی به هم کمک کنند.

حجت‌الاسلام روحانی فر گفت: این اتفاقی است که در جامعه موعود مهدی در انتظارش هستیم و اگر این جلوه به جهانیان معرفی شود بی‌تردید خواهان و عاشقان زیادی پیدا می‌کند.

وی افزود: این وحدت شکل‌گرفته در کنگره عظیم اربعین چیزی نیست که بد خواهان و تفرقه‌افکنان به دنبال آن باشند و به همه ما این توفیق را می‌دهد که خدمت گذار خوبی برای زائران اباعبدالله باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا گفت: ناجا و بالأخص مرزبانی با همه توان و قوا وارد صحنه شده و مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند و از مهران گرفته تا شلمچه و چذابه، ناجا به‌طورجدی وارد صحنه شده تا سفری خاطره‌انگیز، معنوی و با آسایشی را برای زائران رقم بزند.

حجت‌الاسلام روحانی فر افزود: سازمان عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا نیز بر اساس وظیفه‌ای که دارد در کنار هم‌رزمانش حضور دارد و امیدواریم اعمال همه ما به درگاه حضرت حق موردقبول قرار گیرد.

وی گفت: همراهی با کاروان اربعین آرزوی هر انسانی است و اگرچه از این کاروان جامانده‌ایم اما دلمان با زائران است و از امام حسین یک قلب حسینی، زندگی حسینی و مرگ حسینی را طلب می‌کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا افزود: امنیت در مرزهای ما خیلی خوب است و علت آن حضور سلحشورانه و مدبرانه نیروهای مسلح به رهبری مقام معظم رهبری است و این نیروهای مسلح در هر عرصه‌ای حضور یافتند شاهد موفقیت‌های بزرگی بوده‌ایم که یکی از آن‌ها بحث امنیت است.

حجت‌الاسلام روحانی فر گفت: با توجه به اینکه در منطقه‌ جنجالی و فتنه‌خیزی از دنیا قرار داریم امنیت کشور ما بالا و مثال‌زدنی است و مردم و نیروهای مسلح با همکاری هم این امنیت را به وجود آوردند که شاکر این نعمت هستیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.