پیام مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به مناسبت آغاز سال ١٣٩٩

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پیامی آغاز سال ١٣٩٩ را تبریک گفت و بیان داشت ظرفیت های شهر فرودگاهی در خدمت تحقق جهش تولید در کشور خواهد بود.

به گزارش فرینا؛  در پیام محمد مهدی کربلایی آمده است:

"بهار، جلوه ای از قدرت بی انتهای خداوند رحمان را در حیات بخشیدن دوباره به هستی به نمایش گذاشته و نمایی روح انگیز از زیبایی خالق را پیش روی آدمیان نهاده است.

چه زیباست که همانند بهار که حیات را به عرصه هستی هدیه می دهد، در این روزها جهادگران عرصه سلامت نیز تا پای جان برای یاری دادن به بیماران در تلاش و تکاپو هستند و بدون تردید با این تلاش ها و همراهی ملت فهیم ایران، شاهد به ثمر رسیدن اقدامات این عزیزان در شکست ویروس منحوس کرونا خواهیم بود.

تقارن آغاز سال جدید با عید مبعث حضرت ختمی مرتبت پیامبر رحمت (ص) و اعیاد شعبانیه نوید دهنده سالی توام با شادکامی است.

در سال جدید، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تمام ظرفیت های خود در عرصه های هوانوردی و منطقه آزاد تجاری همگام‌ با سایر دستگاه های اجرایی کشور تلاش خواهد کرد تا نقشی موثر در تحقق جهش تولید در کشور داشته باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)،  شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم بخصوص سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع سلامت؛ فرا رسیدن بهار، این رستاخیز طبیعت و آغاز سال نو را تبریک عرض نموده و برای ملت بزرگ ایران اسلامی آرزوی سالی سرشار از سلامتی توام با موفقیت و نیل به قله های افتخار و سربلندی را از درگاه حق تعالی مسئلت دارم."

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.