طراحی ویژه برنامه های نوروزی اروند به شکل مجازی

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند از طراحی ویژه برنامه های نوروزی به شکل مجازی خبر داد.

به گزارش فرینا، حمید بحرینی با اعلام این خبر افزود: با توجه به شیوع کرونا ویروس در کشور و قرنطینه بودن مردم در خانه، مدیریت توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند بر آن شد تا  در ایام نوروز برنامه‌های فرهنگی و هنری را به صورت کاملاً مجازی طراحی نماید.

بحرینی خاطرنشان کرد: هدف از این کار ایجاد فضایی شاد و راحت برای مردم منطقه خواهد بود که امسال نوروز را در خانه هایشان سپری کنند.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند شعار این حرکت فرهنگی را به خانه آمدن و در خانه ماندن عنوان کرد و گفت: برنامه های در نظر گرفته شده از طریق صفحه اینستاگرام با عنوان “خانه” برگزار خواهد شد و بیشتر برنامه‌های پیش بینی شده در قالب پیام‌های آموزشی و مجموعه مسابقاتی در زمینه‌های شعر، داستان، نقاشی، عکاسی و…  است.

حمید بحرینی تهدید ایجاد شده توسط این بیماری به فرصت با هم بودن در خانه را از اهداف این مدیریت دانست و اذعان داشت: همه تلاش ما، در جهت تبدیل خانه هایمان به مکانی، شاد، آرام و دور شدن از فضای استرس‌زای دنیای اطرافمان و همچنین رعایت این مسئولیت اجتماعی یعنی در خانه ماندن، برای زیستن در ایرانی پاک، سالم و شاد است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.