تخصیص ۱۵۷ میلیارد ریال اعتبار به بهسازی زیرساخت‎‎‌های شهری خرمشهر

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ۱۵۷ میلیارد ریال اعتبار به اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب و بهسازی خیابان‌های خرمشهر اختصاص یافت.

به گزارش فرینا، موعود شمخانی افزود: این پروژه شامل ۱۰ کیلومتر لوله‌گذاری شبکه جمع‌آوری فاضلاب با لوله‌های پلی‌اتیلن و ۲هزار و ۵۰۰ انشعاب خانگی است.
شمخانی گفت: همچنین ترمیم ۲ کیلومتر نوار حفاری، ۲۰ هزار مترمربع آسفالت و ۲ کیلومتر جدول‌ گذاری خیابان‌های خرمشهر با این اعتبار اجرا می‌شود.
وی افزود: با اجرای این پروژه بخشی از اهداف سازمان منطقه آزاد اروند در توسعه زیر ساخت‌های عمرانی که در طرح راهبردی این سازمان منظور گردیده است محقق می‌شود و تاثیر قابل توجهی در ارتقا سطح سلامت، محیط زیست و رفاه اجتماعی مناطق تحت پوشش و حاشیه خرمشهر دارد.
منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی ۲ رودخانه اروند و کارون واقع است. 
 این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.