به دستور مومنی؛

تقویت ناوگان عملیاتی نیروی انتظامی قشم

سازمان منطقه آزاد قشم با هدف برقراری امنیت در مبادی ورود و خروج، اماکن تفریحی و کمپ پارک های سطح جزیره اقدام به تقویت ناوگان عملیاتی نیروی انتظامی می کند.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با سرهنگ الهی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم که با حضور نریمان توکلی، مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل و حسین رفیعی، مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل برگزار گردید، بر لزوم تقویت ناوگان عملیاتی نیروی انتظامی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در منطقه آزاد قشم تاکید کرد. 
در این دیدار سرهنگ الهی با ارایه گزارش عملکرد این مجموعه در سال ۹۸ و هفته نخست فرودین ماه ۱۳۹۹ بخشی از فعالیت های نیروی انتظامی شهرستان قشم را برشمرد و از همکاری و تعامل نزدیک این ارگان با ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در راستای تامین امنیت جانی و مالی ساکنان جزیره خبر داد.
نحوه نظارت بر تردد قشموندان و افراد شاغل در جزیره به خارج از منطقه در ایام پیشگیری از بحران شیوع کرونا، گشت زنی های شبانه روزی برای جلوگیری از تجمع در اماکن تفریحی و چادر زدن، نظارت بیشتر بر خودروهای پلاک ملی و اجرای تمهیدات لازم برای بسته بودن اصناف غیرضروری جهت بهتر اجرا شدن طرح فاصله گذاری اجتماعی در منطقه آزاد قشم، از سایر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.