وفاق مدیریتی در جزیره قشم باعث شده در مهار کرونا موفق ترین منطقه کشور شویم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: وفاق و همدلی موجود در مجموعه مدیریتی کل جزیره قشم بی نظیر است و یکی از دلایلی که ما توانستیم در مهار بحران شیوع ویروس کرونا از موفق ترین مناطق کشور بشویم، همین وجود وحدت و وفاق مدیریتی در کل جزیره قشم بوده است.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در دیدار سرهنگ "عبدالرضا ضربت" فرمانده پایگاه دریابانی قشم با وی با بیان این مطلب افزود: این وفاق در میان سازمان منطقه آزاد قشم، شورای تامین شهرستان قشم، مجموعه نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی  و همه ائمه جمعه اهل تشیع و اهل تسنن جزیره به بهترین حالت ممکن شکل گرفته و ثمرات شیرین این وحدت را هم همه مردم این جزیره چشیده اند.
وی با تقدیر از جانفشانی ها و فداکاری های فرمانده و پرسنل خدوم پایگاه  دریابانی قشم در جهت صیانت و محافظت از سواحل و آب های سرزمینی منطقه، نقش این پایگاه را در اجرای مصوبات شورای تامین و ستاد بحران کرونای قشم نیز تحسین برانگیز خواند و برآمادگی خود جهت همه گونه همکاری و حمایت از این پایگاه تاکید کرد.
مومنی همچنین با بیان این مطلب که پایگاه دریابانی قشم به خاطر ماهیت ماموریت خطیرش نیاز به تجهیزات قوی و پیشرفته دارد آمادگی سازمان منطقه آزاد قشم جهت تقویت و تجهیز قایق های موتوری و سایر ادوات دریایی این پایگاه اعلام  کرد.
براساس این گزارش فرمانده پایگاه دریابانی قشم نیز در این دیدار با قدردانی از همکاری ها و حمایت های مدیرعامل و همه مدیران ذیربط در سازمان منطقه آزاد قشم از این مجموعه گفت: ما در بحث اجرای مصوبات ستاد بحران کرونای قشم در همه حال احترام به شان و منزلت مردم عزیز قشم را در اولویت برنامه های مان قرار دادیم.
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: در این مسیر طبق تاکیدات شخص مدیرعامل منطقه آزاد قشم که حفاظت از سلامت مردم را در همه حال به ما گوشزد می کند، تمام هم و غم ما نیز حفظ سلامتی مردم این جزیره بخصوص در این شرایط خطیر شیوع ویروس کروناست.
وی همچنین با تشکر از مجموعه دریابانی بندرعباس بخاطر کمک آنها در بحث جلوگیری ازسفرهای دریایی غیرمجاز به قشم گفت: در حال حاضر سفرهای دریایی غیرمجاز به حداقل رسیده و اخیرا هیچ گزارشی از مشاهده این گونه سفرها در آب های قشم منتشر نشده است.
بنا بر این گزارش حسین رفیعی مشاور انتظامی امنیتی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در آغاز این دیدار در سخنان کوتاهی با اشاره به تغییرات اساسی در رویکرد و فعالیت های پایگاه دریابانی قشم در دوره اخیر از همکاری و هماهنگی فرماندهی و پرسنل این پایگاه با سازمان منطقه آزاد قشم قدردانی کرد و افزایش بیش از پیش نظارت و کنترل بر اسکله ها و سواحل قشم برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا را از نتایج این هماهنگی دانست و بر تداوم آن تاکید کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو