در سال جهش تولید و در راستای تحقق شعار سال صورت گرفت:

واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به سرمایه گذاران با 40 درصد تخفیف

در سال جهش تولید و در راستای تحقق شعار سال با تصویب هیئت مدیره این منطقه  جهت جذب سرمایه گذار و ارتقاء تولید، زمین های فاز سوم توسعه منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در چهار ماهه نخست سال جاری با 40 درصد و در چهار ماهه دوم سال با 20 درصد تخفیف به متقاضیان احداث واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران علاقمند به فعالیت های اقتصادی واگذار می گردد. با توجه به اعلام  بهای زمین در منطقه ویژه در آغاز هر سال، هیئت مدیره این منطقه با تصویب این طرح سعی نموده اند تا افزایش قیمت در سال جدید مانعی بر سر راه رشد و توسعه این منطقه بوجود نیاورد.
به گزارش فرینا، منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان قم، در محدوده اي به وسعت 2000 هكتار در 185 كيلومتري تهران در سال 1376 به تصویب هیات وزیران رسید. اين منطقه، به عنوان مهمترين منطقه ويژه اقتصادي که به مركز سياسي ـ اقتصادي كشور نزدیک می باشد، در چهار راه جاده هاي ترانزيت، جاده ابريشم، مجاورت راه آهن سراسري و بزرگراههاي اصلي شمال، جنوب، شرق و غرب ايران واقع شده است، لذا جهت برقراري ارتباط با اروپا، كشورهاي آسياي ميانه و خليج فارس به منظور توليد، صادرات و ترانزيت كالا، موقعيتي ممتاز و منحصر به فرد داشته و قادر است نقش تعيين كننده اي در اقتصاد كلان كشور ايفا نمايد.
هم اکنون 120 واحد صنعتی و تجاری در این منطقه مشغول فعالیت است که این رقم نمایان گر فعالیت 87 درصد واحدهای دارای پروانه بهره برداری منطقه است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.