ارتقاء رتبه‌ علمی دانشگاه بین‌المللی چابهار در پایگاه مرجع دانشگاه‌های ایران

مدیر پژوهشی دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: با توجه به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی انجام شده در چند ماه اخیر و ثبت اطلاعات در مقایسه با سال گذشته در شاخص‌های رتبه‌بندی، رتبه‌ی دانشگاه در سال ۹۹ در پایگاه مرجع دانشگاه‌های ایران به آدرس uniref.ir از ۱۳۱ به ۹۸ در بین دانشگاه‌های دولتی و از ۶۴۱ به ۳۰۵ در بین کل دانشگاه‌های کشور رسیده است.

به گزارش فرینا، ملوک‌خاتون بزرگزاده افزود: مهمترین فاکتورهایی که در رده‌بندی‌های دانشگاه‌ها مدنظر قرار می‌گیرند تولید مقالات پژوهشی، برگزاری دوره‌ها و وبینارهای کارآفرینی و آموزشی کوتاه مدت، میزان شهریه در مقایسه با رقبا، ارتباط با کارفرمایان و تعداد دانشجویان و کیفیت آموزشی، برگزاری سمینارها و نشست‌ها و بروزرسانی اطلاعات و اخبار دانشگاه می‌باشد.

بزرگزاده اضافه کرد: هرکدام از این عوامل در شاخص‌های رتبه‌بندی دارای ضریب خاصی است که بهبود آن سبب ارتقای رتبه دانشگاه می‌شود و در معرفی و تبیین جایگاه دانشگاه‌ها در سطح ملی و بین‌المللی اهمیت بسیاری دارد.

وی خاطرنشان ساخت: باتوجه به این شاخص‌ها و با ادامه‌ی روند رو به پیشرفت با همکاری و همدلی اساتید و مدیران امید است این دانشگاه همچنان به برنامه‌ها و ماموریت‌های علمی خود پایبند و با تدوین راهبردها و ماموریت‌ها، بهترین مسیر را جهت ارتقای علمی و پژوهشی در پیش بگیرد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.