به همت منطقه ویژه اقتصادی سرخس؛ تسریع در ترانزیت کالا در شرایط کرونایی

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس از تسریع در عملیات ترانزیت و صادرات کالا از این منطقه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، احمد صادقی گلمکانی گفت: با توجه به این که در منطقه ویژه اقتصادی سرخس روزانه به طور میانگین هزار نفر تردد می‌کنند لذا سلامت کارکنان، سرمایه گذاران و صاحبان کالا، اولویت نخست این موسسه در بحث مقابله با ویروس کرونا است.
صادقی گلمکانی با اشاره به لزوم و اهمیت پیشگیری از شیوع کرونا در این منطقه افزود: با توجه به این که در منطقه ویژه اقتصادی سرخس عملیات تخلیه و بارگیری به سرعت در حال انجام است و از طرفی بازدید کارکنان شبکه بهداشت شهرستان سرخس، سرزده صورت می‌گیرد، تمامی دست اندرکاران این بخش‌ها ملزم به رعایت مسائل بهداشتی شده اند.
وی گفت: علاوه بر این که از حضور افراد بدون ماسک در سایت منطقه جلوگیری شده، بلکه تمامی اصول بهداشتی همچون فاصله گذاری اجتماعی و رعایت می‌شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس از کمک 700 میلیون ریالی این منطقه به بیمارستان لقمان حکیم سرخس خبر داد و افزود: منطقه ویژه اقتصادی سرخس از زمان شیوع بیماری کرونا با توجه به کمبود‌های این بیمارستان، اقلامی شامل 300 گان پرستاری، یک دستگاه مانیتور تنفسی، 2500 عدد ماسک و تابلو برق را خریداری و اهدا کرده است.
صادقی گلمکانی درباره اقدامات این منطقه برای پیشگیری از کرونا گفت: ضد عفونی ساختمان اداری و گمرک هر سه روز یک بار، توزیع ماسک و ژل ضد عفونی و دستکش، نصب سه عدد دستگاه ضد عفونی در ورودی ساختمان‌های پر تردد و استفاده از تب سنج در ورودی سایت منطقه ویژه، از جمله این موارد به شمار می‌رود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.