قشم نایب قهرمان مسابقات قهرمانی شطرنج کشور در رده سنی زیر 18 سال شد

امیرحسین دژدار عضو تیم شطرنج منطقه آزاد قشم با کسب 6 امتیاز نایب قهرمان سی و دومین دوره مسابقات قهرمانی شطرنج کشور در رده سنی زیر 18 سال شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاري ايرنا، جلیل حق گویان سرپرست مدیریت ورزش و جوانان این سازمان موفقیت این شطرنج باز قشمی را نشانه ای از حضور جوانان فعال و متفکر در عرصه ورزش منطقه آزاد قشم دانست و گفت: ایستادن بر سکوی دوم مسابقات قهرمانی کشور که با حضور 47شطرنج باز مدعی قهرمانی از سراسر کشور برگزار شد، افتخاری برای ورزش و ورزشکاران قشم بویژه جوانان عزیز قشمی است.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات به میزبانی بندرلنگه در هفت دور به روش سوئیسی و با زمان 10دقیقه با 2 ثانیه فیشر در سایت  lichess به صورت آنلاین برگزار شد، افزود: سپهر علی اکبری از مشهد مقدس با 6.5 امتیاز به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت و امیرحسین دژدار شطرنج باز شایسته منطقه آزاد قشم نیز با اختلاف اندک و با 6 امتیاز نایب قهرمان این مسابقات شد.
به گفته وی ابوالفضل نامدارآبادی از بهشهر و بهزاد نیک از بندرعباس به ترتیب با 5.5 و 5 امتیاز به مقام های سوم و چهارم این مسابقات دست یافتند.
حق گویان با تشکر از بهزاد دژدار رییس هیات شطرنج منطقه آزاد قشم بخاطر زحمات و تلاش های بی وقفه ای که برای آموزش و تربیت جوانان علاقه مند به شطرنج در قشم انجام می دهد برحمایت و پشتیبانی مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از این هیات تاکید کرد.
گفتنی است مسابقه شطرنج هر شب به صورت آنلاین توسط هیات شطرنج منطقه آزاد قشم برگزار می شود که می تواند در بهبود روحیه و نشاط عمومی مردم جزیره در دوران شیوع ویروس کرونا تاثیرگذار باشد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.