قشم برای پنجمین بار میزبان برگزاری یادواره "به رنگ هنر" شد

  • يکشنبه 3 اسفند 1399 - 10:47
  • قشم
  • 0 دیدگاه
قشم میزبان برگزاری پنجمین یادواره شهدای جزیره با عنوان «به رنگ هنر» به مناسبت بزرگداشت سردار شهید غلامشاه ذاکری و شهدای شهرستان قشم شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاري فارس، این یادواره با موضوع دشمن‌شناسی، شامگاه شنبه دوم اسفند ماه با حضور جمعی از مسوولان سازمانی، استانی، مسوولان ارشد شهرستانی و علمای شیعه و اهل سنت قشم برگزار شد.
این یادواره به همت160 بازیگر و عوامل پشت صحنه با 6 نمایش زنده، با عناوین تصرف کشتی انگلیسی، اهتزاز پرچم جمهوی اسلامی ایران، عمار، ضحاک، دکتر مصدق، شهید رضایی و حضرت عباس(ع) موضوع دشمن شناسی را برای حضار تبیین و معرفی کرد.
کارگردانی نمایش های ذکر شده برعهده محمد حکمیان، حیدر پاروکش، رضا گلستانی، علیرضا سرودی، رضا جعفری، ابوذر رحیمی و  ابوطالب احدی بود.
همچنین حجت الاسلام میثم تارم، امام جمعه شهرستان قشم و سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان به ایراد سخنرانی در این مراسم پرداختند.
یادآور می شود، پنجمین یادواره به رنگ هنر قشم به میزبانی پایگاه مقاومت امام علی(ع) قشم و با همکاری نهادها و ارگان های مختلف جزیره قشم به منظور بزرگداشت یاد و خاطره  سردار شهید غلامشاه ذاکری و شهدای قشم برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو