نشست همفکری مدیرکل روابط عمومی و‌امور بین الملل دبيرخانه شورايعالي با همکاران روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس

نشست همفکری همکاران روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس با مشاور دبیر و سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور برگزار شد.

  به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مرتضی شیخ زاده در این نشست ضمن تقدیر از زحمات همکاران روابط عمومی گفت: وجود نیروهای متخصص در روابط عمومی سازمان های مناطق آزاد آنها را از جهت کارکرد و عملکرد در بین روابط عمومی های کل کشور متمایز کرده است.

شیخ زاده با اشاره به اینکه روابط عمومی بعنوان پل ارتباطی میان سازمان، مردم و فعالین اقتصادی است افزود: وجود نیروهای متخصص در روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس منجر به کارآمدی روابط عمومی موجب موفقیت و کارآمدی سازمان در عرصه های مختلف شده است و توانسته است با اصحاب رسانه، خبرنگاران، همکاران و مجموعه ها و ارگان های خارج از سازمان تعامل خوبی داشته است.

وی اضافه کرد: گستردگی و تنوع فعالیت های موجود در مناطق آزاد ایجاب می کند روابط عمومی های مناطق آزاد با تولید محتوا و تکیه بر روش‌های نوین اطلاع رسانی و مجهز شدن به دانش روز سازمان خود را به‌صورت هدفمند معرفی نمایند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شواریعالی مناطق آزاد کشور همچنین پیشنهاد تشکیل باشگاه خبرنگاران مناطق آزاد را ارائه کرد و گفت: با راه اندازی این باشگاه با عضویت تمامی خبرنگاران و فعالین رسانه ای محدوده مناطق، سامانه جامعی در اختیار آنان قرار می گرد تا در کنار جلوگیری از افزایش نشر اخبار نادرست و مغرضانه با هویت های جعلی و ایجاد رقابت برای خبرنگاران در تولید اخبار، پنلی اختصاصی و قانونی در اختیار آنان قرار گیرد تا اخبار را با نام خود در فضای رسانه ای معتبر منتشر نمایند.

شیخ زاده همچنین از تبدیل شدن روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد به اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل خبر داد و افزود: تلاش می کنیم با ایجاد ارتباط بیشتر بین روابط عمومی های مناطق آزاد از توانمندی های موجود در جهت هم افزایی و گسترش ارتباطات بصورت بهینه استفاده کنیم.

گفتنی است؛ در این نشست گزارشی از عملکرد حوزه های مختلف روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس ارائه شد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.