مشاور رئیس جمهور خبر داد:

واردات 3 میلیون دُز واکسن کرونا از طریق مناطق آزاد؛ منتظر تایید وزارت بهداشت هستیم

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: اگر روند تاییدیه های وزارت بهداشت خوب پیش برود، مناطق آزاد 3میلیون دز واکسن کرونا وارد کشور خواهند کرد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد واردات واکسن کرونا از طریق مناطق آزاد، اظهار کرد: یک سری اقدامات توسط مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد و خود ما در خصوص واردات واکسن کرونا صورت گرفته است، همچنین هماهنگی های لازم را با وزارت بهداشت در مورد این مسئله انجام داده ایم.
مومنی افزود: اکنون در شرایط فعلی در تلاشیم تا بتوانیم برای مناطق آزاد با تائید وزارت بهداشت بر اساس استانداردهایی که از لحاظ کمی، کیفی و قیمتی دارند به توافقاتی برسیم، اگر این امر به خوبی پیش رود به طور حتم ما برای ساکنان مناطق آزاد و گردشگرانی که به مناطق آزاد می آیند واکسن کرونا تهیه خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: اگر روند تائیدیه ها از سمت مسئولان ذی ربط در زمینه واردات واکسن کرونا به خوبی پیش رود قرار است حدود 3 میلیون دز واکسن از طریق مناطق آزاد وارد شود، منتهی اکنون در تلاش هستیم تا موافقت های مورد نیاز را بگیریم.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :