«منطقه آزاد سیستان» مقصد جدید سفرهای دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور

مقصد هجدهمین سفر مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «منطقه آزاد سیستان» است که یکی از هشت منطقه آزاد جدید کشور است. 

به گزارش فرینا، «حمیدرضا مومنی» امروز (پنجشنبه) در قالب هجدهمین سفر دوره ای بازدید از مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی، به منطقه آزاد سیستان سفر می کند. 
او و هیئت همراه در این سفر دو روزه در برنامه های تدارک دیده شده از سوی استانداری سیستان و بلوچستان و نیز متولیان مناطق آزاد سیستان (رامشار) و منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه حضور خواهند داشت.
بر اساس برنامه اعلام شده، دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این سفر از سایت صنعتی و محدوده منطقه آزاد سیستان واقع در شهر جدید رامشار بازدید می کند و در نشستی در دفتر شرکت عمران شهر جدید رامشار با وضعیت فعلی این منطقه آزاد جدید آشنا می شود. 
بازدید از پایانه مرزی «میلک» و محدوده منطقه آزاد سیستان در مرز ایران با افغانستان و بازدید از فرودگاه زابل در مسیر برگشت از میلک از دیگر برنامه های «حمیدرضا مومنی» در روز اول این سفر است. 
در روز دوم این سفر نیز بازدید از منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه و برگزاری نشست با مدیران این منطقه و بررسی آخرین وضعیت آن در دستور کار مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و هیئت همراه قرار دارد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو