پیگیری مصوبات پروتکل اقتصادی قشم و گواندونگ چین

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی حکمی محمد احسان شرقی را به عنوان مسئول پیگیری مصوبات پروتکل همکاری فی مابین این سازمان و استان گوانگ دونگ چین منصوب کرد.
به گزارش فرینا، حمید رضا مومنی در این حکم بر اهمیت پیگیری دقیق مصوبات پروتکل های همکاری میان سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت های سرمایه گذاری استان گوانگ دونگ چین تاکید کرده است.

در بخشی از این حکم خطاب به محمد احسان شرقی که با حفظ سمت مدیرکل املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم به این مسئولیت منصوب شده، آمده است: ضرورت دارد با برنامه ریزی، پیگیری و ایجاد هم افزایی و هماهنگی فی مابین حوزه های مرتبط در چهارچوب مفاد پروتکل، نسبت به ارائه منظم و مرتب گزارش به اینجانب اقدام کنید.

همچنین در این حکم از معاونت ها، مدیران تابعه و مستقل و همچنین مدیران عامل شرکت های وابسته نیز خواسته شده است در این زمینه با مسئول پیگیری مصوبات پروتکل همکاری فی مابین این سازمان و استان گوانگ دونگ چین همکاری لازم را مبذول دارند.

بنا به این گزارش، پس از سفر دوم بهمن ماه سال گذشته "چو سیادن" استاندار گوانگ دونگ چین به جزیره قشم و دیدار با حمیدرضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و در نهایت تفاهم نامه ای که بخشی از آن به همکاری استان گوانگ دونگ به منطقه آزاد قشم با حضور رئیسان جمهور دو کشور در تهران امضا شد، تیم های اقتصادی مختلف این استان برای رسیدن به راه حل نهایی برای همکاری به این منطقه سفر کردند و متعاقب آن مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در راس یک هیئت عالیرتبه در سفر به استان گوانگ دونگ از ظرفیت های عظیم اقتصادی این استان بازدید کرد.

انتخاب محمد احسان شرقی به سمت مسئول پیگیری مصوبات پروتکل همکاری فی مابین این سازمان و استان گوانگ دونگ چین از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نشان از جدی بودن همکاری ها بین سرمایه گذاران استان گوانگ دونگ چین با سازمان منطقه آزاد قشم در بخش های مختلف و مورد علاقه دو طرف است.

 

 

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :