برگزاری نشست مشترک منطقه آزاد ارس و حفاظت محیط زیست استان

نشست مشترک سازمان منطقه آزاد ارس و اداره کل حفاظت محیط زیست استان با موضوع حل و فصل مناطق متداخل و با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد.

به گزارش فرینا، حل و فصل مناطق متداخل در محدوده سایت جلفا و نوردوز در حوزه استحفاظی استان آذربایجان شرقی و کمک به مدیریت مطلوب محیط زیست منطقه از مهمترین تصمیمات اتخاذی در این نشست بود.

همچنین این نشست، به منظور رفع مشکلات مدیریتی در محدوده های تداخلی منطقه آزاد ارس با پناهگاه حیات وحش کیامکی و پارک ملی کنتال در حوزه استحفاظی استان آذربایجان شرقی و در جهت اجرای بند ط و ظ ماده ۳۸ قانون برنامه ششم توسعه برگزار شد.

این تصمیمات با توجه به تفاهم نامه فی ما بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی و سازمان حفاظت محیط زیست کشور که با هدف ایجاد تعامل، همکاری و وحدت رویه دو دستگاه گرفته شده است.

گفتنی است، در این نشست مشترک که در محل سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد، علاوه بر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس ، معاون دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست کشور و مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی حضور داشتند.


برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :