تاکید مظفری بر استانداردسازی طرح های عمرانی بخش خصوصی در کیش

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از چند طرح عمرانی کیش، بر استاندارد سازی و تسریع در روند ساخت آنها تاکید کرد.

به گزارش فرینا، غلامحسین مظفری به همراه جمعی از مشاوران، معاونان و مدیران این سازمان، دوشنبه 24 تیر، در بازدید از چند طرح عمرانی از جمله سه برج نو آوری کیش، رویال و برج شیشه ای استاندارد در جریان روند ساخت و تجهیز این برج ها قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از مرکز نوآوری کیش که عملیات اجرایی آن حدود 4 ماه قبل آغاز شده است گفت: سازمان و زیر مجموعه های آن آماده هستند تا برای بررسی زیر ساخت های فنی و مهندسی ساختمان مرکز نو آوری کیش و ارائه خدمات مشاوره ای با مجریان این طرح همکاری کند.

مظفری همچنین بر اتمام هرچه سریعتر این طرح بر اساس استاندارد ها ، استقرار شرکت های دانش بنیان و حضور نماینده سازمان در مرکز نوآوری کیش تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه محدودیت تکنولوژی نداریم، هرگونه تجهیزات و تاسیسات از جمله شبکه اینترنتی ، خطوط تلفن، برق و آسانسور باید به بهترین شکل در این مرکز تعبیه  شود.

وی در بازدید از دو برج دیگر بر رعایت استاندارهای فنی – مهندسی، بهره گیری از تازه ترین روش های ساخت، استفاده از تجهیزات پیشرفته، و اهتمام جدی برای پیشرفت طرح ها منطبق با برنامه زمانبندی آنها تاکید کرد.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو