مجلس برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش می کند

عضو کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: هیات تحقیق و تفحص مبارزه با قاچاق کالا و ارز مجلس با هم افزایی 23 سازمان و برگزاری جلسات با کارشناسان مربوطه تلاش دارد تا با راهبردهای ممکن مانند قانون، آیین نامه، بخشنامه و دستورالعمل مشکلات موجود بر سر راه اقتصاد کشور را مرتفع کند.

به گزارش فرینا، عین اله شریف پور در جلسه بررسی موضوع قاچاق کالا و ارز که با حضور اعضای کارگروه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی در سالن مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد افزود: مجلس شورای اسلامی و هیات تحقیق و تفحص مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جایگاه ضابط قضایی نیستند و وظایف پلیس را نیز ایفا نمی کنند.
وی ادامه داد: امروز در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تولید، اشتغال، صادرات مجدد، عمران، جذب سرمایه گذار به خوبی صورت می گیرد و البته باید مشکلات و تهدیدات خارجی را نیز مد نظر قرار داد.
نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی، مناطق آزاد بهترین بستر برای مدیریت اقتصادی کشور است و همین میزان جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در مناطق آزاد کشور نیز جای تشکر و تقدیر دارد.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون مناطق آزاد کشور در مسیر درست خود در حال حرکت است و اینکه وظایفی که برای آنها هدفگذاری شده بود تا کنون تحقق کامل پیدا نکرده است، دلایل دیگری دارد که باید بررسی شود.

برچسب ها : جزیره قشم
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.