روایت وزیر اسبق کشور از روزهای انقلاب در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور وزیر اسبق کشور در اداره کل گمرک شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)برگزار شد.

به گزارش فرینا، این جلسه با قرائت قرآن و پخش سرود ملی آغاز شد و پس از آن محمد بشارتی وزیر کشور دولت سازندگی و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی و یکی از چهره‌های شناخته شده انقلاب در خصوص پیروزی  شکوهمند انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.

محمد بشارتی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به سختی بدست آمده و نباید فریب حرف های دشمنان این نظام را خورد گفت:600 هزار بنگاه در سراسر دنیا برای سرنگونی این نظام تبلیغ می کنند،همین موضوع  نشان می دهد که نظام جمهوری اسلامی  دشمنان زیادی  دارد، اما ایران  راه خودش را پیدا کرده  و هیچ  دشمنی نمی تواند جلوی راه ما ایستادگی کند.

بشارتی ادامه داد: به یاد دارم قبل از پیروزی انقلاب،محمدرضا شاه برای اینکه در راس قدرت بماند مردم را تهدید به مرگ می کرد ،اما امام خمینی(ره)در آن مقطع زمانی می گفتند که از این تهدیدها نترسید چرا که شاه رفتنی است.

وی افزود:همین یک جمله امام خمینی(ره)کافی بود تا مردم بیش از پیش علیه رژیم طاغوت یکدل و یک صدا بشوند و برای پیروزی انقلاب اسلامی از خودگذشتگی نشان دهند.

وزیر اسبق کشور با بیان اینکه در دوران پیروزی انقلاب و پس از  بیرون کردن شاه ستمگر نوبت به آمریکایی ها رسیده بود و آنها هم با چشم برهم زدنی خاک ایران را ترک کردن.

بشارتی گفت: اگر نگاهی به دور و برمان بینداریم می بینیم که آمریکا در تلاش است تا هر طور که شده جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کند اما هیچ کدام از نقشه هایش راه به جایی نمی برد و از آن طرف ایران ما در تمامی زمینه ها روز به روز قدرتمند تر از گذشته می شود.

گفتنی است؛ این مراسم با همت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی و اداره کل گمرک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در سالن اجتماعات  گمرک برگزار شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.