اطلاعیه مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم برای کارمندان در سفر

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم طی اطلاعیه ای از شرایط حضور در محل کار کارمندان در سفر این سازمان در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی، منطبق بر دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش فرینا، علی عسکری با ابلاغ این اطلاعیه بیان داشت: باتوجه به تعطیلات نوروزی و سفر تعدادی از کارکنان سازمان در ایام نوروز  ۹۹ به خارج از جزیره قشم، به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوطه، حضور این دسته از کارکنان در محل کار با شرایط ویژه امکان پذیر خواهد بود.
وی افزود: مطابق با اطلاعیه های اعلام شده مبنی بر لزوم ثبت نام قشموندان در سامانه کیا برای ورود به جزیره، کارمندان این سازمان نیز از این شرایط مستثی نیستند.
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: این افراد پس از اخذ مجوز ورود به جزیره باید به مدت یک هفته از تاریخ ورود به جزیره، قرنطینه خانگی را حفظ کرده و با مراجعه به شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، اقدام به انجام آزمایش تشخیص کرونا  (قبل از حضور در محل کار) نمایند.
به گفته عسکری، پس از طی مراحل یاد شده و اخذ مدارک تایید سلامت کامل، کارمندان مذکور می توانند مجوز حضور در محل کار را از مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم اخذ کنند و در محل کار حاضر شوند.
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان یادآور شد: مدت عدم حضور (از زمان ورود به جزیره تا شروع به کار مجدد) مرخصی استعلاجی و ویژه محسوب می‌شود و کارمندان از این حیث نگرانی نداشته باشند.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.