با حکم مدیرعامل سازمان:

مشاور مدیرعامل و مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در حکمی حسن صدرایی مهر را به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب کرد.

به گزارش فرینا، طی جلسه ای که با حضور جمعی از مدیران عالی منطقه آزاد ماکو، سازمان حراست کل کشور و حراست کل استان آذربایجان غربی برگزار شد،‌ حسن صدرایی مهر به عنوان مشاور مدیر عامل و مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب گردید.

در حکم محمدرضا عبدالرحیمی خطاب به حسن صدرایی مهر به «سوابق اجرایی و تجربیات» او و موافقت سازمان حراست کل کشور اشاره شده است.

در این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی و موافقت سازمان حراست کل کشور، شما را به عنوان « مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی ماکو» منصوب می‌نمایم.

نظربه ضرورت و نقش کارآمدی، سلامت و قانونمندی سازمانهای اداره کننده مناطق آزاد در کنار مدیریت یکپارچه، موقعیت و مزیتهای جغرافیایی و اقتصادی، مشوق های مالی و مالیاتی مناسب آنها در تحقق اهداف راهبردی کمک به تقویت اقتصاد ملی و پیوند آن با اقتصادهای منطقه ای و بین المللی و کمک به توسعه و عمران و آبادانی منطقه ای و با توجه به جایگاه و وظایف حساس نهاد حراست در این فرایند، انتظار دارم با نصب العین قراردادن توصیه های معصومین علیهم السلام و توجه مستمر به منویات رهبر معظم انقلاب و با جدیت و اهتمام دانایی پایه و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های کارشناسی و تخصصی سازمان و تعامل موثر با سایر نهادهای نظارتی بهره مند شوید.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.